H Aula Firmica έχει συνηθίσει να αποτελεί μειοψηφία. Γεννήθηκε στους δρόμους στις φτωχογειτονιές της Ρώμης χωρίς να γνωρίσει γονείς ή την ασφάλεια ενός σπιτικού. Από μικρή έμαθε να επιβιώνει μόνη της, και στα είκοσι χρόνια που έζησε σαν άνθρωπος πέρασε από συμμορίες, φυλακή, δούλεψε σε καπηλειά και στα χωράφια ώσπου κατέληξε σαν βοηθός σιδερά ακολουθώντας την XII Legio στην Γαλατία.
Το ατίθασο πνεύμα της και η μοναδική της ικανότητα να επιβιώνει δυσμενών καταστάσεων κίνησαν το ενδιαφέρον του Virgatore της Legio Mortuum που συνόδευε τη λεγεώνα των θνητών. Την κατάλληλη στιγμή, της πρόσφερε την αθανασία, και η Aula δέχτηκε χωρίς να το σκεφτεί. Έφυγε στη Ρώμη για να εκπαιδευτεί και σύντομα κατέληξε στο αρχηγείο του Aventine κάτω από τις διαταγές του Αίαντα.
Η ζωή σαν Virgatore στη Λεγεώνα ήταν παράδεισος για την Aula. Πλέον είχε το πάνω χέρι στα πάρε-δώσε με τους θνητούς, ενώ η lorica segmentata (1) των virgatore της λεγεώνας της έδινε ένα πρωτόγνωρο κύρος και στην κοινωνία της Νεκρόπολης. Ο χαλαρός τρόπος διοίκησης του Αίαντα ταίριαζε απόλυτα με την Aula, επιτρέποντάς της να διατηρεί πολλές παράλληλες ασχολίες και απολαύσεις.
Στα χρόνια του Ιουλιανού, όταν ο Αίαντας έφυγε για να ακολουθήσει τον αυτοκράτορα στην ανατολική καμπάνια του, η Aula Firmica πήρε την διοίκηση του φυλακίου, προσπερνώντας αρκετούς απο τους παλιότερους στην ιεραρχία. Η θέση ήταν προσωρινή, αλλά οι εξελίξεις αναίρεσαν τις αρχικές προβλέψεις. Όταν επέστρεψε ο Μιχαήλ/Horutep και τάχθηκε με την Lancea et Sanctum ενώ ο Αίαντας αποσύρθηκε μαζί με την Nox, η Aula μονιμοποιήθηκε στην ηγεσία του φυλακίου. Η προσαρμοστικότητά της την έφερε να συντάσσεται ονομαστικά με την νέα κατεύθυνση της Λεγεώνας, αφήνοντας της όμως το περιθώριο να συνεχίσει την αυτόνομη πορεία της χωρίς πια καμία άμεση επίβλεψη από ανώτερους. Οι ανομίες στο λόφο του Aventine καλά κρατούν για μια ακόμη περίοδο...
Attributes:
Intelligence 2, Wits 3, Resolve
Strength 2, Dexterity 3, Stamina 2
Presence 2, Manipulation 3, Composure 2
Abilities
Mental: Investigation 3, Warfare 2
Physical: Athletics 2, Brawl 2, Larceny 2, Weaponry 2
Social: Intimidation 3, Persuasion 3, Socialise 3, Streetwise 4, Subterfuge 2
Disciplines
Animalism 2, Protean 2
Merits and Flaws
Allies (collegia) 3
Other
Health 7
Willpower 4
Blood Potency 2
Humanity 5
Size 5
Defense 3
Initiative
Speed